Bij VoIP-telefonie, Voice over IP of VoIP wordt het Internet of een ander IP-netwerk gebruikt om spraak te transporteren. Hierdoor wordt telefonie mogelijk op datanetwerken en ontstaat de mogelijkheid om de voorheen traditioneel gescheiden werelden van spraak en data samen te voegen. Hierdoor is nog slechts één infrastructuur nodig en kunnen bovendien nieuwe producten en diensten worden ontwikkeld.
Het werken met op VoIP gebaseerde telefooncentrales is binnen bedrijven inmiddels gemeengoed geworden.

4ID kan VoIP Telefonie voor u regelen als een interessant alternatief voor vaste telefonie. Gesprekskwaliteit, betrouwbaarheid en functionaliteit staan voorop, en kunt u flink besparen op uw telefoniekosten.
U kunt uw huidige telefoonnummers behouden en/of nieuwe nummers aanvragen (met uw eígen regio-netnummer). Wij leveren standaard een krachtige telefooncentrale met vrijwel alle features die in een MKB-omgeving gewenst zijn. De centrale is op eenvoudige wijze via internet door uzelf te beheren.

De belangrijkste kenmerken / voordelen van VoIP Telefonie zijn:
– Hoge gesprekskwaliteit en betrouwbaarheid
– Flexibiliteit door de online telefooncentrale
– Kostenbesparing op abonnement- en gesprekskosten
– Werkt over elke bestaande breedbandverbinding
– U kunt uw huidige telefonie infrastructuur blijven gebruiken

4ID vertelt u graag over de voordelen van VoIP telefonie binnen uw organisatie!

u kunt contact opnemen via: 0594 581 115 of via de mail webmaster@4id.nl